Årsmöte LFFI

2015-03-20 i Allmänt

LFFI:s årsmöte 2015 hölls den 17 mars i Föreningarnas hus. Det var ett trevligt och välbesökt möte. Förutom de sedvanliga årsmötespunkterna, delades det även ut ungdomsmärken, hederspriser och stipendium.

Ungdomsmärken

Ungdomsmärket 11 år delades ut till Daniel Salinas, Alice Abrahamsson,
Linnea Jansson, Anna Krysén och Tova Olausson

Ungdomsmärket i silver, flickor 12 - 13 år, delades ut till: Alice Heldt-Cassel, Ella Borg, Lovisa Jakobsson och Alva Nyberg.

Ungdomsmärket i silver, pojkar 15- 17 år, delades ut till: Josef Gustafsson

Ungdomsmärket i silver, flickor 15 - 17 år, delades ut till: Madeleine Liljedahl

Ungdomsmärket i guld, flickor 15 - 17 år, delades ut till: Sofia Hultgren

Stipendium och hederpriser

Stipendium och hederspriser

Stina Stenberg och Per Eriksson från ­­­­­kultur- och
fritidsförvaltningen delade ut stipendiet ur Sverker Eriksson Minnesfond till Anna
Krysén.

De delade även ut hederspriset till minne av Peter Hultberg. Årets pris till ungdom tilldelades Weldemariam Haile och priset till ledare-tränare eller annan i föreningen verksam person tilldelades Håkan Jansson för hans engagemang inom Stadsloppet och som ordförande i föreningen.

Ludvika FFI Idrottsservice Gävle-Dala, Box 975 80133 Gävle

Tel: 0240611610 E-post: info@ludvikaffi.se