Inför årsmötet 20 april

2020-04-18 i Allmänt

I enlighet med tidigare meddelande om flytt av årsmötet för LFFI 2020 till nya datumen 20 april kommer här lite information om hur det kommer att gå till. Se vidare årsmöteshandlingar och länk nedan.

Vi kommer att använda virtuella mötesverktyget Zoom. I länken till årsmöteshandlingarna finns även länken till Zoom. Du behöver ladda ner Zoom till din telefon eller dator. Gör det i god tid innan mötet. För de som vill följa mötet på plats finns möjlighet att göra det utomhus i anslutning till klubblokalen nere på arenan där en dator med skärm kommer att finnas. Utdelning av ungdomsmärken och utmärkelser kommer att ske utomhus i anslutning till de aktivas ordinarie träning ca kl.19.10. Det bjuds på "ta med- ståfika" utomhus på föreskrivet "corona-avstånd".

Välkomna!

Ludvika FFI Idrottsservice Gävle-Dala, Box 975 80133 Gävle